Thursday, February 18, 2010

50 Tahun Maybank

Rasanya ini kali ke3 ajeet Makeupkan Adila Selepas Majlis pertunanganya tidak lama dahulu.. Kali ini katanya mahu ke Majlis Jubli Intan MAybank(kalu tak silap loh) Di PWTC Pada january lepas..

5 comments:

rosze said...

wahhhh cunnyer dyla....good job ajeet :) c u on 27th..hehe

cindir-rela said...

ajeet!! nora suke lah setiap kali ajeet make up orang..cantik sangat!

i got sumthing nak bincang ngan u..about make uplah..nak deal macam mana?? sebab nak buat kat palong...

razzi@ajeet said...

Rose : Tapi klako kan rambut die.. dila ni da nak kecik.. rambut pulak sejemput.. bila pakai wig nampak pelik sket hehehehe

Nora : Hehehehe ok nanti add ajeet kat ym lD: laleks_apaches ataupun sms je kat ajeet 013 222 7871

surianie samsudin said...

cantik gila mata dia...ajeeet nak jjugak nie....

razzi@ajeet said...

Sue.. nanti kita jumpa kita main makeup2 kay.. heeeeeee